همه  /  شهرهای شمالی  /  رهن و اجاره ملک اداری  /  گیلان  /  بندر انزلی  /  120 تا 149
بندر انزلی
118853983 #
120 متر
خوابه
رهن ـ 300 میلیون ت.
اجاره ـ 12 میلیون ت.
اجاره واحد ۱۲۰ متری بازسازی شده فول - اجاره واحد آپارتمان طبقه اول باز سازی شده فول بر خیابان اصلی با نور پردازی شده فول کف سرامیک و کابینت ام دی اف و اوپن و با سرویس فرنگی و ایرانی و گاز رومیزی و با ویو مرداب وبا شیشه های دو جداره و هردو خواب با کمد دیواری بزرگ سراسر ی و با دو تراس جنوبی و شرقی و مشرف به خیابان اصلی و کوچه مناسب برای دفاتر اداری و آموزشگاهها وسالن ارایشگاه و ....اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ثبت کننده آگهی: اریسان امکانات:
1 هفته پیش
مشاهده کامل آگهی
بندر انزلی
118612357 #
120 متر
1 خوابه
۱۳۹۰
رهن ـ 300 میلیون ت.
اجاره ـ 10 میلیون ت.
اجاره زمین تجاری محدوده دهکده ساحلی - لطفا کامل بخوانید. آدرس زمین(روبروی دهکده ساحلی انزلی جنب آژانس دهکده داخل کوچه درب سبز رنگ فقط یک زمین در آن محدوده داخلش دکل مخابرات هست) یک زمین به متراژ ۱۲۰متر حسار شده که مسقف نیست و یک دکل مخابراتی داخل زمین هست که کنتوربرق گرفته و زمین برق دارد. برای اجاره موجود میباشد. محدوده جلویی دکل برای کارواش یا مکانیکی یا ضایعاتی یا هر کاسبی مناسب می باشد. برای آب و گاز اگر مستاجر گرامی اقدام کند می‌تواند بگیرد،و مبلغ پیش۳۰۰میلیون تومان با کرایه قابل مذاکره، برای کسبه محترم با شرایط ایشان قرارداد ۲یا۳ساله با قیمت توافقی هم کنار میام. جای زمین بسیار خوب هست، با این شرایط ساعت۷به بعد غروب فقط تلفنی درخدمتتون هستم.ممنون. لطفا تماس فقط بگیرید. امکانات:
2 هفته پیش
مشاهده کامل آگهی
بندر انزلی
118525293 #
135 متر
1 خوابه
۱۳۹۹
رهن ـ 500 میلیون ت.
اجاره ـ 18 میلیون ت.
واحد ۱۳۵متری ، مناسب دفتر کار - واحد مناسب دفتر کار؛ مطب ؛ سالن زیبایی و... آدرس غازیان ؛ خیابان رمضانی؛ روبروی نانوایی کهن ؛ ساختمان آراز ❌لطفا املاک تماس نگیرید . - ودیعه و اجاره: غیر قابل تبدیل طبقه: ۱ امکانات: انباری
2 هفته پیش
مشاهده کامل آگهی
با ملک‌رادار ، میان آگهی‌های دیوار، شیپور، همشهری و... جستجو کنید!
با پشتیبانی آنلاین
با ملک‌ رادار ، میان آگهی‌های دیوار، شیپور، همشهری و... جستجو کنید!
با پشتیبانی آنلاین