همه  /  شهرهای شمالی  /  خرید ملک اداری  /  مازندران  /  نوشهر  /  100 تا 119
نوشهر
118628657 #
100 متر
خوابه
قیمت ـ
کارگاه جوشکاری واقع در نوشهر شهرک صنعتی - کارگاه جوشکاری واقع در شهرستان نوشهر دارای همه ی اعتبارات اداری مانند سند(تک برگ) و جواز ساخت شهرداری و برق ۳ فاز صنعتی. قیمت توافقی به همراه تخفیف برای مشتری واقعی. تهاتر هَم صورت میپذیرید. ثبت کننده آگهی: کاربر شیپور امکانات:
2 روز پیش
مشاهده کامل آگهی
نوشهر
118627839 #
100 متر
1 خوابه
۱۳۷۹
قیمت ـ
کارگاه جوشکاری واقع در شهرستان نوشهر - یک فقره مغازه واقع در شهرک صنعتی نوشهر. در بهترین لوکیشن و نزدیک به جاده ی اصلی. مناسب برای تاسیس انبار و... . دارای اعتبارات کامل اداری مانند سند تک برگ و جواز ساخت شهرداری و برق ۳ فاز صنعتی. به همراه تخفیف واقعی برای مشتری واقعی. تهاتر صورت میپذیرد. امکانات:
2 روز پیش
مشاهده کامل آگهی
نوشهر
118130923 #
104 متر
خوابه
قیمت ـ 10.9 میلیارد ت.
فروش ۴ باب مغازه تجاری در کمربندی نوشهر - یک فرصت بی‌نظیر برای شروع کسب و کار و سکونت در شهر ساحلی زیبا و دلنشین نوشهر در استان مازندران! - سه مغازه ۲۸ متر مربع و یک مغازه ۲۰ متر مربع -دارای سند جداگانه -مناسب برای شروع کسب و کار جدید(رستوران، سوپر مارکت و ...) -فروش فوری برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید. ثبت کننده آگهی: کاربر شیپور امکانات:
1 هفته پیش
مشاهده کامل آگهی
نوشهر
118008709 #
104 متر
0 خوابه
۱۳۸۸
قیمت ـ 10.9 میلیارد ت.
۴ باب مغازه تجاری در کمربندی نوشهر - یک فرصت بی‌نظیر برای شروع کسب و کار و سکونت در شهر ساحلی زیبا و دلنشین نوشهر در استان مازندران! - سه مغازه ۲۸ متر مربع و یک مغازه ۲۰ متر مربع -دارای سند جداگانه -مناسب برای شروع کسب و کار جدید(رستوران، سوپر مارکت و ...) -فروش فوری برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید. امکانات: قیمت هر متر: ۱۰۴.۸۰۷ میلیون ت.
2 هفته پیش
مشاهده کامل آگهی
با ملک‌رادار ، میان آگهی‌های دیوار، شیپور، همشهری و... جستجو کنید!
با پشتیبانی آنلاین
با ملک‌ رادار ، میان آگهی‌های دیوار، شیپور، همشهری و... جستجو کنید!
با پشتیبانی آنلاین