وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار

بات ملک رادار – ویژه مشاورین املاک: راهنما و سوالات متداول (FAQ)

معرفی

«ربات ملک‌رادار» ویژه مشاورین املاک، آگهی‌های شخصی سایت‌های دیوار، شیپور، روزنامه همشهری، سایت دلتا و روزنامه خراسان را در استان‌های در تهران و کرج، خراسان، فارس و سه استان شمالی گلستان، مازندران و گیلان برای مشاورانی که اشتراک خرید کرده‌اند با تکنولوژی هوش مصنوعی در «سریع‌ترین» زمان ممکن ارسال می‌کند.

آموزش ویدئویی کار با ربات ارسال فایل‌های شخصی ملک‌رادار:

سوالات متداول

۱- مزیت ها

دیگر نیاز به ساعت‌ها جستجو نیست، ملک‌رادار با سرعت آگهی‌های شخصی وبسایت‌های ملکی در محدوده‌های انتخابی مشترکان را به تلگرام آنان می‌فرستد.

مشاوران دارای اشتراک می‌توانند بسیار سریع‌تر از سایر مشاوران، به آگهی‌های شخصی منتشر شده دسترسی داشته باشند، این مزیت در بلندمدت به معنی شانس معاملات بیشتر برای مشاوران است.

سرویس ملک رادار شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل فعال است و جدیدترین آگهی‌های شخصی را در کمتر از دو ساعت برای مشترکان خود ارسال می‌کند.

۲- امکانات

مشاورانی که برای اولین بار از این سرویس استفاده می‌کنند ۵ روز اول استفاده رایگان بدون پرداخت خواهند داشت.

هر مشاور می‌تواند تا ۴ محدوده را بنا به محل فعالیت خود انتخاب نماید.

آگهی‌های رهن و اجاره همراه با آگهی‌های فروش در هر دو بخش مسکونی و اداری-تجاری (شامل کلنگی و زمین، مشارکتی، پیش‌فروش و مستغلات) فقط با خرید یک اشتراک برای مشاوران ارسال می‌شود .

آگهی‌های شخصی شناسایی شده در طول روز، به طور متوسط کمتر از دو ساعت پس از درج سایت‌های دیوار، شیپور، روزنامه همشهری و خراسان و دلتا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ساعت ارسال آگهی برای مشاوران از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب است. آگهی‌ها ۳۶۵ روز سال، حتی روزهای تعطیل ارسال می‌شوند.

آگهی‌ها علاوه بر قیمت، متراژ، تعداد اتاق خواب، توضیحات ثبت کننده آگهی و شماره تماس، دارای کد، هشتگ و سال ساخت هستند و قابلیت جستجو در بین آنها بسیار آسان است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر زمان برای پاسخگویی به سوال یا اشکالی در رابطه با سرویس ربات ملک رادار همراه مشاوران است.

امکان تغییر محدوده‌ها و نوع آگهی‌های دریافتی (شامل اجاره/فروش و مسکونی/اداری/تجاری) در هر زمان از طریق منوی ربات فراهم است.

پنل ملک­رادار برای مواقعی که دسترسی به تلگرام دچار مشکل شود با امکانات فراوانی طراحی شده و در اختیار شماست.

۳- جستجوی آگهی ها

هر آگهی برای جستجوی بهتر دارای یک #رادارکد است.

تمامی آگهی‌های ارسالی در ربات ملک­ رادار دارای هشتگ می‌باشند و می‌توان با فشار دادن یک هشتگ سایر آگهی‌های مشابه را نیز مشاهده نمود.

نمونه‌ای از هشتگ‌های آگهی‌ها: #فروش #رهن #شیپور #همشهری #مسکونی #اداری_دفتر کار #زمین_کلنگی

جستجو از طریق امکان Search یا جستجوی تلگرام در گوشه سمت راست بالای صفحه تلگرام قرار گرفته است. برای جستجوی نام محله و یا هر موضوع موردنظر از جمله قیمت و یا متراژ اقدام نمایید.

۴- تمدید

در زمان تمدید اشتراک، مشاوران می‌توانند با تمدید سه‌ماهه از تخفیف خرید بیشتر استفاده کنند.

در هر زمان، هنگامی که مشاور اقدام به تمدید سرویس خود نماید تمام روزهای باقیمانده از اشتراک قبلی به اشتراک جدید اضافه می‌شود؛  از این رو بهتر است اشتراک خود را پیش از اتمام، تمدید نمایید تا به روزهای پایانی برخورد نکنید.

اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید، بهتر است هنگام خرید یا تمدید اشتراک، در لحظه پرداخت فیلترشکن را ببندید تا با مشکل احتمالی مواجه نشوید.

برای کاهش هزینه‌های خود در هنگام تمدید می‌توانید ملک‌رادار را به دوستانتان معرفی نمایید و  چنانچه دوستان شما عضو شوند و اشتراک سرویس را خریداری نمایند، کد تخفیف بگیرید. برای اینکار از منو بات، گزینه تولید لینک معرفی را انتخاب نموده و آنرا برای دوستانتان بفرستید.

۵- پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته سرویس به صورت تعاملی در ربات صورت می‌گیرد و ضرورتی برای تماس تلفنی وجود ندارد. برای رفع سریع‌تر مشکل می‌توانید در ربات با پشتیبانی چت کرده و سوال یا مشکل خود را بیان کنید.

در کانال راهنما نیز پاسخ به مشکلات متداول مشاوران آورده شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما عضو این کانال به آدرس زیر شوید.

لینک آدرس کانال راهنما(اینجا را کلیک کنید)

۶- منوی ربات

برای دسترسی به «منو» یا «/menu» بات، کافیست تایپ کنید منو،

سپس منو برای شما باز می شود که شامل دکمه های زیر است:

تنظیمات اشتراک: از این دکمه برای تغییر تنظیمات کنونی خود (محدوده یا نوع آگهی) و یا تمدید اشتراک می‌توانید استفاده کنید.

تولید لینک معرفی: از این دکمه برای معرفی دوستان خود به بات استفاده کنید. از طریق این دکمه لینک اختصاصی شما تولید می‌شود و با فرستادن آن برای دوستانتان و عضویت و پرداخت آن‌ها، هم شما و هم ایشان شامل تخفیف می‌شوید.

لینک ورود به پنل اختصاصی: با زدن این دکمه، لینک اختصاصی شما برای ورود به پنل ایجاد می‌شود. پس از ورود به پنل، این لینک را می‌توانید در مرورگر خود ذخیره کنید و دفعات بعد مستقیما از مرورگر وارد پنل شوید.

۷- هوش مصنوعی در حال تکامل

سرویس ملک رادار بر مبنای هوش مصنوعی اطلاعات را از سایت‌های ملکی دریافت کرده و آن‌ها را کاملاً اتوماتیک و در ۲۴ ساعت شبانه روز فیلتر می‌نماید و با توجه به محدوده مشخص شده برای مشاوران آن محدوده ارسال می‌کند. اصل کار این سیستم بر مبنای سرعت است. هوش مصنوعی تمام مشاوران را که در سایت‌ها آگهی  ثبت می‌کنند شناسایی کرده است و کسانی که مشاورند و آگهی به اسم شخصی می گذارند معمولا تازه‌کارند و به زودی شناسایی می‌شوند. ممکن است شما نمونه ای از این آگهی دریافت کنید. یا همچنین برخی از مشاوران یا مالکان شهرستان، آگهی های خود را در محله های تهران ثبت می کنند که فیلتر کردن آن نیز پیچیده است. تیم ملک رادار تعهد و زمان خود را بر بهبود سرعت اختصاص داده و خواهد داد. به همین دلیل مواردی از این دست در ارسال آگهی ها قابل پیش بینی و غیر قابل اجتناب است.

برای مثال فقط در محدوده سعادت آباد تهران حدود ۳۰ هزار آگهی در ماه در سایت‌های دیوار، شیپور و همشهری ثبت می‌شود که کمتر از ۳۰۰ مورد آن شخصی است.

در صورت مشاهده آگهی‌های غیرشخصی یا نامرتبط با منطقه کاری خود، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را در ربات برای ما ارسال نمایید (بر روی آن‌ها ریپلای کنید) تا بررسی شده و سرویس شما بهبود یابد.

۸- اپ تحت وب ملک رادار

علاوه بر دریافت فایل‌ها در تلگرام، شما می‌توانید با ورود به اپ اختصاصی خود در ملک رادار، فایل‌ها را خارج از تلگرام و با سرعت بالا در دسترس داشته باشید. اپ امکانات مختلف و متعددی علاوه بر تلگرام نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ورود به اپ، ابتدا به منوی بات رفته (در بات تایپ کنید منو) ، سپس گزینه «لینک ورود به اپ اختصاصی» را بزنید. پیامی برای شما می‌آید که حاوی لینک ورود به اپ شما می‌باشد. یا اینکه برای ورود مستقیم به اپ تحت وب ملک‌رادار اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید پنل ملک‌رادار را به صفحه اول موبایل خود آورده و مستقیما (بدون ورود به تلگرام) وارد آن شوید. برخی از امکانات پنل که در تلگرام وجود ندارد:

۱. امکان اضافه کردن آگهی به لیست زونکن جهت پیگیری‌های بعدی

۲. ارسال فایل‌ها در همه ساعات شبانه‌روز، حتی نیمه شب و روزهای تعطیل

۳. امکان جستجوی متنی سریع در میان آگهی‌ها

۴. امکان دسترسی به اپ بدون نیاز به فیلترشکن

مجموعه ملک رادار

ملک رادار یک مجموعه فعال در حوزه فناوری اطلاعات و املاک است که محصولات متنوعی دارد.

ملک رادار، سرویس خبری-تحلیلی نیز دارد. در این سرویس که در قالب وب‌سایت و کانال تلگرامی ارائه می‌شود، شما می‌توانید روزانه و به طور رایگان، از تازه‌ترین و مهم‌ترین اخبار، قوانین و تحلیل‌های بازار مسکن تهران مطلع شوید.

عضویت در کانال خبری تحلیل ملک رادار (اینجا کلیک کنید)

وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار (اینجا را کلیک کنید)

برای باخبر شدن از آخرین و جدیدترین امکانات و اطلاعیه‌های سرویس ربات تلگرامی ملک رادار، در کانال راهنمای سرویس عضو شوید(اینجا را کلیک کنید).

مجموعه ملک رادار با تمامی امکانات خود آماده همکاری با مجموعه معتبر مشاور املاک و اصناف وابسته در زمینه های تبلیغات و در اختیار گذاردن اطلاعات تحلیل شده و تولید محصولات جدید است.

تمام حقوق این سایت متعلق به ملک رادار می باشد.


استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.