وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار

محصولات و خدمات

 مجموعه ملک رادار:

لوگو ملک

«ملک‌رادار» موتور جست‌وجوی املاک ایران است که همه آگهی‌های ملکی سایت‌های معتبر را یک‌جا به شما عرضه می‌کند. سعی کرده‌ایم استفاده از این موتور جست‌وجو مانند گوگل، ساده باشد شما را به سرعت به نتیجه دلخواه برساند؛ اما این تنها سرویس ما نیست. مجموعه سرویس‌ها و خدماتی که ملک‌رادار عرضه می‌کند، عبارتند از:

۱- موتور جستجو:

ربات تلگرامی جستوی املاک

آگهی‌های ملکی مختلف از سایت‌های معتبر کشور با سرعت بالا در سایت ملک‌رادر نمایش داده می‌شوند و دیگر نیازی نیست همه سایت‌های آگهی ملکی را تک‌تک بررسی کنید. شما با ورود به این صفحه می‌توانید ملک مورد نظر خود برای خرید یا اجاره را جست‌وجو کنید. همچنین برای آنکه بتوانید گزینه مورد نظر خود را ساده‌تر بیابید، می‌توانید از تنظیمات این صفحه مانند منطقه مورد نظر، متراژ، تعداد اتاق و… استفاده کنید.

ملک‌رادار فعلا در استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی سرویس‌های خود را عرضه می‌کند.

۲- اپلیکیشن مشاورین املاک:

اپ تحت وب ملک رادار

مشاورین املاک می‌توانند با ورود به این صفحه و وارد کردن شماره همراه خود، جدیدترین آگهی‌های ثبت شده در شهر و منطقه دلخواه خود را دریافت کنند. این آگهی‌ها شامل خرید و رهن املاک مسکونی، اداری و تجاری می‌شود.

۳- ربات ویژه مشاورین املاک:

بات تلگرامی جستجوی مشاورین املاک

مشاورین املاک می‌توانند با عضویت در این بات تلگرامی جدیدترین آگهی‌های شخصی از سایت‌های دیوار، شیپور و روزنامه همشهری (در تهران) را روزانه دریافت کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس را اینجا ببینید.

۴- ربات ویژه شهروندان:

ربات تلگرامی جستجوی ملکی

این سرویس برای تمامی کسانی طراحی شده است که به دنبال خرید یا اجاره واحد مسکونی یا اداری هستند. این بات تلگرامی، جدیدترین آگهی‌های ملکی سایت‌های دیوار، شیپور، دلتا، آی‌هوم، آلونک، روزنامه همشهری (در تهران) را در طول روز و به تفکیک رهن- اجاره و فروش، در محله‌های دلخواه شما برایتان ارسال می‌کند. همچنین در این سرویس شما می‌توانید شرایط آگهی دریافتی (قیمت، متراژ، تعداد اتاق خواب) را انتخاب کنید. اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس را اینجا ببینید.

۵- خبر و تحلیل:

مجله اخبار و تحلیل بازار مسکن

آگاهی از اخبار روز مسکن، یکی از علاقه‌مندی‌های عمومی است. تیم ملک‌رادار علاوه بر ارسال آگهی‌های ملکی به صورت روزانه تحلیل‌ها و اخبار صنعت مسکن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. با مراجعه به این صفحه می‌توانید از اخبار روز، تحلیل بازار مسکن، قیمت‌ها، آمار و ارقام، دانستنی‌های مسکن و قوانین ملکی مطلع شوید.

 

۶- ماشین حساب ملکی:

نرم افزار تبدیل رهن و اجاره

اگر برای تبدیل رهن و اجاره به یکدیگر مشکل دارید، می‌توانید از ماشین‌حساب ویژه ملک‌رادار استفاده کنید. ابزاری کاربردی، ساده و رایگان که در اینجا و برای همیشه در اختیار شما است.

تمام حقوق این سایت متعلق به ملک رادار می باشد.


استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.