وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار

مطالب مشابه

5 Comments

  1. سعدی

    لذا در ماه دی درصد خرید نسبت به آذر ماه تا یک سوم کاهش پیدا کرد که این کاهش در مناطق مختلف متفاوت بود ولی بطور متوسط میزان معاملات تا نصف کاهش پیدا کرد و این روند در بهمن ماه به دلایل مختلف کاهش بیشتری پیدا کرد. یکی از دلایل کاهش سمت تقاضا در بهمن ماه نوسانات شدید ارز بود که عده ای سرمایل خود را به آن سمت سوق دادند . لطفا” مطالب بی پایه واساس را منتشر ننمائید .در دی ماه تعداد ۱۹ هزار فقره معامله ثبت شده است وتا نیمه بهمن بیش از ۱۷ هزار فقره .بر اساس اطلاعات رسمی. یعنی در اذر ماه تعداد ۵۷ هزار فقره معامله داشته ایم! از سایت شما یعیده.

    پاسخ
    1. ali

      دروغ نیست واقعیته ، اون آمارها هم همه میدونن که عدد سازیه با معاملات سوری بین دلال ها و در خیلی از موارد با کد پستی های اشتباهی و حتی جعلی ، مردم حواسشون هست و گول جوسازی‌ها رو نخواهند خورد.

      پاسخ
    2. سبحان خوش سیرت

      با تشکر از نکته شما، این مطلب همانطور که در صدر مطلب ذکر شده است، توسط یکی مخاطبان* ربات ویژه شهروندان ملک رادار در تحلیل وضعیت بازار مسکن تهران برایمان ارسال شده است که بدون هیچ تغییری توسط وبلاگ خبری تحلیلی ملک رادار منتشر شده است. ملک رادار این مطلب را تایید یا رد نمیکند… .

      پاسخ
  2. محمد

    دقیقا حرف دل من به عنوان یک متقاضی واقعی بود, من در این آشفته بازار فعلا از خرید دست کشیدم چون ترجیح میدم پولم رو پس انداز کنم تا اینکه ماهی ۲ میلیون قسط وام مسکن یکم برای یک واحد ۵۰ متری بدم

    پاسخ
  3. جواد

    واقعا دولت وام را برای چی میدهد اگر قراراست در عرض یک ماه مسکن توسط دلالان مسکن ۵۰ در صد افزایش پیدا کند دادن وام به مردم نه تنها نوعی توهین به شعور مردم است بلکه به نابودی کشیدن زندگی مردم منجر می شود .براستی چه کسی قرار است قیمتهای مسکن را کنترل کند؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به ملک رادار می باشد.


استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.